17 Eylül 2016 Cumartesi

Baykuş Cupcakeler



Yine bir gün rahat durmamış deli deli işler sardırmışım başıma.
Normal kek neyime yetmiyor ben de anlamıyorum.
İllaki bir atraksiyon olacak.

Bu da benim serseri serbest stilim diyelim :)

Böyle şeyler yaparken biraz soldan soldan üstüme geliyorlar gibi hissetsem de fotoğraflarını çekerken,sevdiklerimle paylaşırken ve tabi ki yerken duyduğum mutluluğa değiyor sonuç itibari ile.

Aslında çokta zor bir iş değil.
Muffin yaptım.
Üzerine kakaolu krem şanti
Oreo ile gözler ve M&M çikolatalı drajeler ile detaylar derken baykuş cupcakelerim oldu bile.

Bu arada şu Oreo hakkında fikirlerimi beyan etmeden duramayacağım ne olur tutmayın beni.

Benim ilgi alanıma girdiğinden midir bilmiyorum bir Oreo'lu tariflerdir almış başını gidiyor.

Çok merak ettiğimden ilk çıktığında almıştım.
Normal yedim bir şeye benzetemedim.
Sonra dedim herhalde bu böyle yenmiyor.
''Önce oreo'yu alıyoruz.
Sonra çevirerek açıyoruz.
Sonra tadına bakıyoruz.
Sonra birleştiriyoruz.
Sonra süte batırıyoruz.
Çabuk kaptın bakıyorummm'' reklamından hareketle bire bir uyguladım o kızın anlattığı saçma yöntemi.

Değişen bir şey yok.
Sonuç yine aynı.

Kısacası bizim zamanımızda Negro vardı.
Vefaya binaen ben Negrocuyum.

Neyse şimdi bu benim baykuş cupcakelerime ne diyorsun?
Eğlenceli mi yoksa 'ardıma bakmadan kaçarımcı' mısın?

Denenebilir diyorsan tarif aşağıda. 
Hiç işim olmaz diyorsan bir sonraki tarifte görüşmek üzere..

Mutlu kal!


Baykuş Cupcake
          (18-20 adet)

Keki İçin:
3 adet yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı ay çiçek yağı
1 su bardağı süt
2 su bardağı un
1 su bardağı kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 fiske karbonat

Üzeri İçin :
1 paket kakaolu krem şanti
Oreo bisküvi
Çikolatalı drajeler

Hazırlanışı :

  • Kekin hazırlanması için yumurta ve şekeri mikserinizle 5 dakika kadar çırpın.
  • Sıvıyağ ve sütü ilave ederek 2-3 dakika daha çırpmaya devam edin.


  • Diğer tüm malzemeleri ekleyip spatula yardımıyla karıştırın.


  • Muffin tepsisine kağıtlarını yerleştirip kek harcını kalıplara paylaştırın.


  • 180 derecede önceden ısıtılmış fırında 20 dakika kadar pişirin.


  • Üzeri için 1 paket kakaolu krem şantiyi 1,5 su bardağı süt ile çırpın.


  • Muffinler soğuduktan sonra bir bıçak yardımıyla krem şanti ile üzerlerini kapatın.



  • Oreoları kreması bir tarafta kalacak şekilde dikkatlice ortadan ikiye açın.


  • Her iki tarafa da yerleştirin.


  • Krem şanti ile gözlerin üst tarafına kulak detaylarını verin.


  • Oreoları yerleştirdikten sonra kahverengi drajelerle gözleri,turuncu drajelerle burunlarını tamamlayın.


  • Servise hazır.


Afiyet olsun.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder