23 Temmuz 2016 Cumartesi

Semizotu Salatası Deyince Aklınıza Hep Yoğurtlamak mı Geliyor?



Bazen monotonlaşan şeylerden ne kadar da sıkılıyoruz değil mi?

Sizi bilmiyorum da ben mesela her sabah aynı kahvaltıyı yapmaktan sıkılıyorum.


Belki  haftada bir tekrarlayan aynı yemeklerden sıkılıyorrum.


Hayatımı genel anlamda değiştiremeyeceğim için biraz olsun yediklerimi değiştirmekle renk katıyorum ona.

Önceleri semizotu salatası deyince benim de aklıma sadece yoğurtlamak gelirdi.

Tabi ki öyle de çok güzel.


Ama böyle yaparak sofraya hem renk katıyorum hem de yoğurdu başka bir yemekte gönül rahatlığı ile kullanabiliyorum.


Tarif vermeye gerek duymadan sadece malzemeleri yazıyorum size.

Maksat sadece fikir vermek.
Dilediğiniz gibi ekleme çıkartma yaparak siz de kendi semizotu salatanızı yaratabilirsiniz.
Hem belki bana da ilham olursunuz. :) 

Malzemeler:

1 demet semizotu
1 adet küçük kırmızı soğan
2 adet çıtır salatalık
7-8 adet kiraz domates
3 yemek kaşığı haşlanmış mısır
Süslemek için Chia tohumu 

Sosu İçin:

Zeytinyağı
Limon Suyu 
Nar ekşisi
tuz,karabiber
Cesaretin varsa 1 diş dövülmüş sarımsak




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder